شنبه

حمله بی سابقه مرجع تقلید قم به خامنه ای: یک جفتک انداخت آیت الله شد، حالا هم یک جفتک دیگر انداخته میخواهد مرجع تقلید اعلم بشود!



به گزارش رسانه ها، از جمله بی بی سی فارسی، آیت الله حسین وحید خراسانی، از مراجع تقلید گردن کلفت قم، اخیرا حمله جانانه ای به خامنه ای کرده که شخصا توش مانده ام که چه زمانی جناب وحید خراسانی هم به جرگه منتظری و شریعتمداری، دو آیت الله گردن کلفت دیگری که به سادگی «حصر خانگی» شدند خواهد پیوست.

جناب خراسانی نه گذاشته و نه ورداشته، صاف صاف راجع به آغا گفته:  «کار به جایی رسیده که بعضی ها یک جفتک می اندازند آیت الله می شوند، یک جفتک دیگر می اندازند آیت الله العظمی می شوند، حالا هم جفتک انداخته می خواهند مرجع تقلید اعلم شوند»!

طبق گزارشی که جرس در این مورد داده، خراسانی این حرفها را در پرجمعیت ترین درس اصول حوزه ی علمیه‌ی قم در حضور چند هزار طلبه زده، و دلیلش هم مراسم تجمع طلاب بسیجی در مدرسه‌ی فیضیه بوده که به عنوان اعتراض به قطعنامه‌ی اتحادیه‌ی اروپا علیه جمهوری اسلامی با سخنرانی سید احمد خاتمی امام جمعه‌ی موقت تهران برگزار شد. به گزارش جرس در این تجمع کتابی با عنوان «فقیه اعلم» در سطح وسیعی پخش شده بود که در آن ادعا شده  «فقیه غیراعلم اصلا مجتهد نیست چه برسد اعلم، و در نتیجه آقای خامنه ای مرجع اعلم است چون طبق شهادت افرادی مثل ولادیمیر پوتین، خاویر پرز دکوئیار، سید حسن نصرالله و ... ایشان ٱگاه به زمان است و قبل از ۱۸ سالگی به درجه اجتهاد رسیده است»!

به هر حال من که چیزی برای اضافه کردن ندارم.  جناب آیت الله «خر» را که «خر» صدا کرده، پته آیت اللهی و مرجع تقلید بودن تقلبیش را هم که روی آب ریخته، دیگه چی مونده که بگه؟

فقط شاید بد نباشه این رو هم از گزارش جرس نقل کنم پیش از رفتن: 
از آیت‌الله حسین وحید خراسانی متولد ۱۳۰۰ نیشابور به عنوان زعیم حوزه‌ی علمیه‌ی قم یاد می شود. درس اصول وی پرشمارترین درس خارج حوزه های شیعی است و روزانه بیش از دو هزار طلبه در آن شرکت می‌کنند. قبل از آیت الله وحید، مرحوم آیت الله منتظری و مرحوم آیت الله آذری قمی در سال ۱۳۷۶ مرجعیت آقای خامنه ای را «ابتذال مرجعیت شیعه» خوانده بودند. مرحوم آیت الله سیدمحمد حسین فضل الله و آیت الله موسوی اردبیلی نیز از جمله مراجعی به حساب می آیند که به نحوی از مرجعیت رهبر جمهوری اسلامی انتقاد کرده اند.


۱ نظر:

  1. به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
    شما چرا به بی بی سی (خبرگزاری روباه پیر) اعتماد می‌کنید؟
    اونها فقط به فکر خودشون و امپراتوری خودشان هستند
    اونها دروغ هستند و فقط می‌خواهند "تفرقه انداخته و حکومت کنند"
    لطفا به مطالبی که نوشتید یکبار دیگر نگاه کنید و ببینید هر جا نظیر این اخبار "ناممکن" نوشتید مطلب رو از رسانه‌ها مخالف و معاند گرفته‌اید
    من خودم دوره‌ای بازیچه این رسانه‌های "دشمن" بودم و اعصابم بسیار خورد شده بود و از جمهوری اسلامی به شدت متنفر بودم, ولی وقتی به این سمت (جمهوری اسلامی) برگشتم (به لطف و رحمت خدا) فهمیدم که خیلی چیزها در مورد این حکومت دروغ هست و این حکومت چقدر مظلوم هست
    البته ممکن هست فکر کنید من مامور جمهوری اسلامی یا شستشوی ذهنی هستم!
    ولی من اینها رو صادقانه به شما گفتم تا شاید شما هم از فریب شیطان بزرگ آمریکا و کلیه دوستانشان که فقط به فکر امپراتوری بر دنیا هستند, آزاد شوید, البته اگر خدا بخواهد

    پاسخحذف