شنبه

جامعه مان را بیمار جنسی کردند آی ملت، بیدار بشویم تا جمهوری اسلامی ریشه و اساس مان را برباد نداده...



بیدار بشیم از این خواب غفلت تاریخی آی ملت، پدرمان را سوزاند جمهوری اسلامی، ریشه و دودمان ایران و ایرانی را به باد داده  این حکومت، این سیل بنیان کن کل کشورمان را برآب دارد میبرد اما از بیدار شدن ما ملت هیچ خبری نیست.  

به قول نیوشا صارمی هنوز ماجرای تجاوز ناظم مدرسه‌ ای در غرب تهران به بیشتر از ۶ دانش‌آموز کهنه نشده که خبر آزار جنسی ۱۴ دانش آموز توسط معلم ورزش یک مدرسه‌ در جنوب پایتخت منتشر شده، و در همون حال یک وکیل دادگستری هم از  راننده سرویس یک مدرسه استثنائی در مشهد میگوید که، بارها و بارها دخترهایی که به او سپرده شده اند را مورد تجاوز قرار می‌دهد تا جایی که دختربچه‌ی مبتلا به نارسایی‌های جسمی و ذهنی، حامله می‌شود

آخر اما چطور میشود که یک ملت با اینهمه هوش و استعداد متوجه نباشد که این حکومت نادانان و بی فرهنگان  سفله ای که بر پشتش سوار شده دارد او را  به سرعت به سوی بیابان تاریک نابودی میتازاند؟  چطور میشود که یک ملت با اینهمه عمر و خاطره و تجربه نداند که این راهی که حکومت اسلامی در پیش گرفته آخرش از هم پاشی ایران و ایرانی است؟  یعنی واقعا نمیفهمیم که اگر جامعه مان اینطور دارد از چپ و راست علائم بیماری های گوناگون اجتماعی را بروز میدهد دلیلش سیاستهای کوته فکرانه و نادانی کسانی است که سی و پنج سال است سیاست های کشورمان را شکل میدهند؟  

آیا واقعا دیدن ارتباط مستقیم اینهمه بلاهای اجتماعی از فقر و قتل و دزدی و اعتیاد و فحشا تا طلاق و تجاوز و دروغ گویی با سیستم حکومتی که یک نسل است بر کشور ما حکمرانی کرده  اینقدر غامض و مشکل و پیچیده است؟  و از آن هم دردناک تر، آیا واقعا ایران به آخر خط خودش رسیده، و عزت و سربلندی و سلامت روح مردمانش دیگر به حدی زیر بار بلای حکومت اسلامی شکسته است که هیچ امیدی به بیدارشدن و برخاستن از جای آنان نمیتوان و نباید داشت؟  آیا حقیقتا آن روز دردناک و تلخ فرا رسیده که بایستی به ایران و تاریخ بزرگش بدرود بگوئیم؟



۵ نظر:

  1. متاسفانه بله

    پاسخحذف
  2. خوب این هایی رو که گفتی همه توی اخبار خوندن ... که چی ؟ همین؟ تجاوز اتفاق افتاده ... پس ملت قیام کنید ... نه برنامه ای ... نه هدفی ... نه استراتژی ... نه رهبری ... هیچی ... فقط برنامه اینه که قیام کنید...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه اقای مزدور بشین و تماشا کن

      حذف
  3. به نظر میرسد جنابعالی مرد باشی از این مردان فمینیست که تهوع آورتر از نوار بهداشتی متعفن هستند.

    پاسخحذف
  4. بله واقعاً متأسفم.امّا ملت ایران باهوش و بااستعداد نیستند.فکر میکنم این خیلی وقته حد اقل برای من ثابت شده.چون اکه باهوش بودن تا حالا خودشونو از دست کفتارهای جمهوری اسلامی نجات میدادن.فکر میکنم بیشتر ایرانیا منافع شخصیشون براشون مهم و برای رسیدن به منافعشون حاضرن همدیگرو تیکه پاره ام بکنن.

    پاسخحذف