پنجشنبه

کروبی: از بعد از فوت امام خدا بیامرز همه انتخابات ها دستکاری شدند، البته به جز اون چهار دوره ای که من به مجلس رفتم




به گزارش رسانه ها، حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، در صفحه فیس بوک خودش بعد از آخرین دیدار با پدرش نوشته مهدی کروبی تاکید کرده که بعد از مرگ خمینی «در تمامی انتخابات با رد صلاحیت افراد و جابه جایی آرای مردم و دخالت نیروهای غیرمسئول اعم از امنیتی و نظامی٬ عملا آراء را مهندسی می کردند.»  به گزارش خبرنگار جالبون حسین در این هنگام کمی سرش را خارند و از پدرش پرسید «باباجان مگه شما خودت چهار دوره، یعنی شانزده سال، رئیس و نایب رئیس مجلس نبودی؟»  که باباش گفت «چرا عزیز دلم بودم، چطور مگه؟» و حسین ادامه د، «خوب این شانزده سال مگه شما با انتخابات به مجلس نرفته بودی؟»  و باباش که تازه متوجه مشکل حسینشان شده بود لبخندی زد و دستی به سر حسین کشید و گفت، «آهان، حالا متوجه سئوالت شدم، نه خوب، من گفتم بعد از فوت امام خدا بیامرز همه انتخابات دستکاری شدند، این اما شامل  اون چهار دوره ای که من رای آوردم نمیشه، چون اون چهار دوره واضح  بود که تقلب نشد و مهندسی و دستکاری ای در کار نبود.» در این لحظه لبخندی بر چهره نگران حسین کروبی نشست و با خوشحالی سرش را تکان داد و گفت، «آهان پس بگو!  ممنون که توضیح دادی بابا، چند لحظه ای خیلی نگران شدم.»  


۷ نظر:

  1. ز این پس بجای واژه نا مانوس انتخابات مهندسی شد.

    بگوئید آرای مردم ملا خور شد.

    پاسخحذف
  2. از این به بعد هر که بگوید انتخابات مهندسی شد به کس فاطمه دختر محمد تازی خندیده است. مهندس که آخوند نمیشود که آرای مردم را بدزدد.

    پاسخحذف
  3. تا حالا کدوم گوری بودی ,لالمونی گرفته بودی,همتون ازهم ..........ترین.قربون قوم مغول

    پاسخحذف
  4. از این آخوند ها بی شرف تر فقط خود آخوند ها هستن.. تف به دار و ندار همشون . خاک عالم بر سر ما که از پس این کثافتها بر نمیایم. . ملت ایران تا تمام مسجد ها و زیارتگاها و امام زاده ها رو به سرویس بهداشتی تبدیل نکنن هیچ وقت از دست این آخوندا نجات پیدا نمیکنن .

    پاسخحذف
  5. از دوستان عزیز خواهش می کنم ادب و نزاکت را در گاه ابراز نظرهایشان رعایت کنند و از بکار بردن عبارات زشت و زننده جدا پرهیز نمایند ! من با اجازه از مسوول وبلاگ این تذکر دادم !

    با امید و آرزوی سرنگونی ی رژیم در سال جاری

    جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

    پاسخحذف
  6. خود اقای کروبی در دور اول انتخابات در الیگودرز رای خرید و انقدر از پولهای اقای شهرام جزایری در بین مردم پخش کرد تا رای اورد چون مردم الیگودرز او را میشناختن میدانستن که پدرش شیخ احمد در الیگودرز گدایی میکرد و شیخ مهدی با پول گدایی بزرگ شده است

    پاسخحذف