شنبه

سخنی خدمت دوستانی که پرسیده اند کلید روحانی کدام قفل را قرار است باز کند...



فراوان پرسیده اند.  آخرینش همین دیروز مثلا، که وبلاگ امید دانا سئوال کرده بود «پس کلید آقای روحانی کدام قفل را باز میکند؟».  تازه آنهایی هم که نپرسیده اند بدون شک توی دلشان همین سئوال هست که این کلید گنده ای که جناب روحانی سر دست بلند کرد و آن را نماد انتخاباتی خودش کرد این کلید چیست و چه قفلی را قرار است باز بکند؟

البته نه میخواهم بی انصافی کنم و نه اینکه بگویم به اصلاح طلب ها یا به قول خود جناب روحانی به اعتدال طلب ها اعتمادی نیست و هدفی ندارند غیر از نگه داشتن همین وضعیت حال حاضر و نجات جمهوری اسلامی از کله پا شدن.  اما لااقل جواب این یک سئوال در مورد کلید را میخواهم صریح بگویم چون واقعا آدم ناراحت میشود که میبیند دوستان اینطور در سرگشتگی مانده اند که این کلید بالاخره کدام قفل را باز خواهد کرد.  

جواب اینجاست دوستان که اگرچه خیلی از ما متوجه نیستیم، اما کلید آقای روحانی اتفاقا کار خودش را کرده و خیلی خوب هم کرده کارش را، و آن قفلی را هم که قرار بوده باز کند باز کرده.  میگوئید کدام قفل؟! واضح نیست؟  برادر جان، اون قفلی که کلید آقای روحانی میخواست باز کند و باز هم کرد قفل کار گره خورده نظام ولایت فقیه بود، بخصوص قفل انتخابات که عمیقا و شدیدا گیر کرده بود و به هیچ وجه امکان باز شدنش موجود نبود الا به اعجاز کلید سحر انگیزی  به نام «حسن روحانی». 

اگر فکر میکنید حرفم حساب نیست کمی بیشتر فکر کنید.  اگر فکر میکنید که معضل انتخابات و نامشروع بودن آن بعد از افتضاح های ۸۸ «قفل» نبود، دوباره فکر کنید.  اگر فکر میکنید انتخاب و روی صحنه کشاندن حسن روحانی به این شکل کاملا حساب شده و نتیجه توافقات گسترده پشت پرده نبود، بیشتر فکر کنید.  و نهایتا اگر واقعا متوجه نیستید و نمیبینید که جناب حسن روحانی مثل کلیدی معجزه انگیز قفل بسته انتخابات در ایران را گشود، چشمتان را باز کنید و یک بار دیگر به حرف من فکر کنید.

عزیز برادری که میپرسی پس کلید آقای روحانی کدام قفل را باز میکند، چشمت را باز کن و به انتظار نباش، کلید آقای روحانی ماموریت خودش را چند هفته است که تکمیل کرده، و قفلی که قرار بود باز کند را به خوبی باز کرد.  شما منتظر چه هستی؟

۳ نظر:

  1. شما سلطنت طلبيد يا از انهايى كه دوست دارند امريكا مثل عراق و افغانستان به ايران هم حمله كند؟

    پاسخحذف
  2. موضوع از انتخابات 88 شروع نشده است از زمانیکه انسان خدا را افرید و به دنبال ان مذهب و دین را ساخت شروع گردید ولی ما انسانها بسیار فراموشکاریم و تمام جنایات جمهوری اسلامی از یادمان رفته فقط بند کردهایم به انتخابات 88 زیرا ما انسانها موجودات بسیار خودخواهی هستیم و علت معلول و اثار هر کنش یا واکنشی را منحصرا در خیطه و مخدوده عمر خویش میکاویم. واز تاریخی که صدها برابر طول عمر ما بوده وخواهد بود غافلیم.

    پاسخحذف