جمعه

پیش گویی حیرت انگیز قرآن: به زودی مسئولان جمهوری اسلامی شروع به خوردن اعضای بدن همدیگر خواهند کرد




قرآن نشانه ها و شواهد علمی و غیبی فراوانی دارد و هر هفته هم به این شواهد اضافه میشود.  اما یک پیش گویی در قرآن هست که هیچکس تا کنون توجه نکرده بوده، و به همین دلیل ذکرش برای مردم عزیزمان بسیار حایز اهمیت است.

و اما آن پیش بینی حیرت انگیز قرآن از این قرار است که خداوند متعال چنین مقدر کرده که در کمتر از یک سال آینده  مسئولان عمده و شناخته شده ای که در حال حاضر جمهوری  اسلامی ایران را سازمان میدهند  «به مانند ماران و موران» به جان همدیگر خواهند افتاد و  به زنده زنده بلعیدن یکدیگر توسل خواهند جست!

شاید از همه جالب تر این باشد که این پیش گویی در آیه نود و دوم سوره «الرعد» ذکر گردیده، و کمی دقت نشان میدهد که سوره رعد سیزدهمین سوره قرآن میباشد، که به این ترتیب پیش بینی مذکور در آیه نود و دوم از سوره سیزدهم، یا به عبارت دیگر مرادف با عدد ۱۳-۹۲، خواهد بود، که واضح است اشاره  به سال ۱۳۹۲ دارد.  

اما باید پرسید مگر در این سوره مذکور چه آمده که به چنین وضوحی  وضعیت مشوش جمهوری اسلامی را پیش گویی کرده است؟   پس اجازه بدهید آن سوره را برایتان ذکر کنم تا پاسخ سئوال را خود دریابید.  اصل عربی سوره به این شرح است: 

أَلا إِنَّهُمْ يَثْنُونَ مُحمد صُدُورَهُمْ لِيَسْتَخْفُواْ مِنْهُ أَلا حِينَ يَسْتَغْشُونَ ثِيَابَهُمْ يَعْلَمُ مَا يُسِرُّونَ وَمَا يُعْلِنُونَ إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ وَمَا مِن دَآبَّةٍ فِي الأَرْضِ و إِلاَّ عَلَى اللّهِ رِزْقُهَا وَيَعْلَمُ مُسْتَقَرَّفیهَا فقیه اسمه ولی وَمُسْتَوْدَعَهَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ  كُلٌّ فِي كِتَابٍ مُّبِينٍ، وَلَئِنْ أَذَقْنَا الإِنْسَانَ مِنَّا رَحْمَةً ثُمَّ نَزَعْنَاهَا مِنْهُ إِنَّهُ لَيَئُوسٌ كَفُورٌ،  تَرْتَابُواْ إِلاَّ أَن تَكُونَ تِجَارَةً حَاضِرَةً تُدِيرُونَهَا بَيْنَكُمْ فَلَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ أَلاَّ تَكْتُبُوهَا وَأَشْهِدُوْاْ إِذَا تَبَايَعْتُمْ وَلاَ يُضَآرَّ كَاتِبٌ وَلاَ شَهِيدٌ وَإِن تَفْعَلُواْ فَإِنَّهُ فُسُوقٌ بِكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَيُعَلِّمُكُمُ اللّهُ وَاللّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ مَثَلُ الْفَرِيقَيْنِ كَالأَعْمَى وَالأَصَمِّ وَالْبَصِيرِ وَالسَّمِيعِ هَلْ يَسْتَوِيَانِ مَثَلاً أَفَلاَ تَذَكَّرُونَ.  وَمَا مِن دَآبَّةٍ فِي الأَرْضِ و إِلاَّ عَلَى اللّهِ رِزْقُهَا وَيَعْلَمُ مُسْتَقَرَّفیهَا فقیه اسمه ولی وَمُسْتَوْدَعَهَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ  كُلٌّ فِي كِتَابٍ مُّبِينٍ، وَلَئِنْ أَذَقْنَا الإِنْسَانَ مِنَّا رَحْمَةً ثُمَّ نَزَعْنَاهَا مِنْهُ إِنَّهُ لَيَئُوسٌ كَفُورٌ،  تَرْتَابُواْ إِلاَّ أَن تَكُونَ تِجَارَةً حَاضِرَةً تُدِيرُونَهَا بَيْنَكُمْ فَلَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ أَلاَّ تَكْتُبُوهَا وَأَشْهِدُوْاْ إِذَا تَبَايَعْتُمْ وَلاَ يُضَآرَّ كَاتِبٌ وَلاَ شَهِيدٌ وَإِن تَفْعَلُواْ فَإِنَّهُ فُسُوقٌ بِكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَيُعَلِّمُكُمُ اللّهُ وَاللّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ

اما اینها که همه عربی بود، باید پرسید ترجمه و معنی این آیه چیست؟  پس اجازه بدهید تا معنی فارسی را برای شما ذکر کنم که به شرح زیر میباشد:

  پس ای محمد نیک بنگر که پروردگارت با تو چه میگوید، که همانگونه که آباء اولین تو ذکر کرده اند نام «دابه فی الارض» در دفترهای خدای تو یکسان شده با نام فقیهی به نام ولی که در سالی نه چندان دور از قیامت بر ملت عجم حکم فرمایی خواهد کرد.  و مردمان از تو خواهند پرسید یا رسول الله حکم خدای تو بر ولی چگونه است.  پس به آنان بگو که به راستی خداوند یکتاست و شریکی نیست او را، و آنچه بر ولی و قبیله او مقدور گردیده همانا آیه عبرتی خواهد بود برای گذشتگانشان، تا آن روزی که  دوستان ولی را بر یکدیگر بگماریم تا در پیش باز انتخابی منتخب به سان ماران و موران یکدیگر را از دُمگاه به دندان نیش برکشند و به خوردن بیاغازند.  پس ولی بر آنها خواهد آشوبید که شما را چه میشود چگونه است که رغبت به خوردن دست و پای برادران خود آورده اید.  اما به آنان مژده بده ای محمد که کودکان ولی به او خواهند گفت که همانا بصیرت نداشتی و آن روز به مانند فرعون برادر ما را به نام احمد همچون موسی در دامان خود پروریدی، پس باش تا امروز احمد بر نژاد و بنیادت بتازد و طومار تو و خاندانت را در هم خواهد پیچید.  پس ای رسول ما به مردمان بگو که چون آن روز از راه رسد و فرزندان و برادران ولی را ببینید که به خوردن اعضای یک دیگر رغبت آورده باشند، آنگاه آن گروه از شما که به الله و رسولش ایمان آورده اند، بر آنان است که به تهییج فرزندان ولی بپردازند و آنها را به خوردن یکدیگر راغب و راغب تر گردانند، و الله را سجده شکر به جای آورند، که خدای تو ارغب الراغبین است.

 

۴۱ نظر:

  1. اخه احمق سوره رعد حدود 45 ایه بیشتر نداره ایه 92 رو از کجای کونت در اوردی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خجالت نمیکشی راجع به کلام خدا با این الفاظ صحبت میکنی؟ شرم بر تو ایی خوک نامسلمان.

      حذف
    2. دمت گرم واقعا از همون جا تراووش کرده این آیات اضافی

      حذف
    3. عالی بود. ولی هرچی میگی باز این کس کشها ایمان نمیارن.

      حذف
    4. آخه داغون !!!!!
      يه نگا ميكردي اين بشر از كجا اين چرتو در اورده خوب ميشد.

      حذف
  2. سلام دوست عزیز
    من سوره رعد را دیدم و همچین چیزی نبود و فقط 43 آیه دارد!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست گرامی
      احتمالا اون سوره برق بوده که کوتاهتره، اما در هر حال در سنت فقهای اسلام آمده که سوره رعد و سوره برق را میتوان با هم به عنوان یک سوره در نظر گرفت. از آنجا که سوره رعد ۴۳ آیه دارد و سوره برق ۴۹ آیه دارد، سوره کامل (که برخی آن را به عنوان سوره رعد و برق میشناسند) در واقع ۹۲ سوره دارد.

      حذف
  3. به فضل خدا با این مبارزات خفن و آگاهی های زیاد و اسلام و کلا دین ستیزی مشکل مردم دیگه داره حل میشه....

    پاسخحذف
  4. ای ابلهان، همانا که خدا هر کاری دلش بخواهد همی کند کردنی! آيه که جای خود دارد، به فصلش سوره و کتاب و بلکه ديده شده پيامبر از کون جبار خويش فرو می فرستد و به وقتش فراز می برد، شايد که شما را ايمان بيافزايد! حالا فهميديد ای فرزندان کاپوتهای پاره يا باقيشم بگم؟

    پاسخحذف
  5. عجیب نیست که کوسخولائی مثل تو بخوان دم از اون جاکش بی همه چیز احمدی نژاد بزنن

    پاسخحذف
  6. فقط ميتونم بگم كه براتون متاسفم
    اگه اجازه بديد بزرگاتون صحبت كنن لااقل بفهميم حرف حسابتون چيه خوب ميشد .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر بزرگترام حرف میزدن که من اینقدر وضعم اسف انگیز نمیشد

      حذف
  7. کاش به جای توهین به نظرات همدیگه و تمسخر کردن،دو تا حرف تاثیرگذار و منطقی بلد بودیم بزنیم!
    مخاطب شما الان یا مذهبی هست،یا نیست.
    اگه مذهبی نباشه،که این متن فقط باعث خنده است(هرچند کسایی هم هستن که هرچی بهشون بگی،باور میکنن)
    و اگه مذهبی باشه،که این متن رو توهین آمیز میدونه و باعث میشه بیشتر بره سمت تعصب.
    پس الان این متن،که حتی عنوان هم نشده طنزه،چه تاثیری رو مخاطب میذاره،غیر از بیشتر شدن فاصله ای بین مردم عام،یعنی همون چیزی که حکومت میخواد؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این متن الان فایده اصلیش اینه که پایه ایمان مومنین را سفت تر میکنه و متوجهشون میکنه که قرآن چقدر زوایای ناشناخته داره که اگر عقلشون رو به کار بیاندازند ممکن است کشف کنند. در مورد غیر مومنین که خیالی نیست، بگذار بخندند یا گریه کنند، حال و روز آن خوک های کثیف موضوع خاصی برای من نیست.

      حذف
  8. این آیه های 5 به بعد سوره هوده
    خوبه آدم اگه میخاد کسی را محکوم کنه حداقل کمی سواد داشته باشه که مثل خر به گل ننشینه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واقعا، همینو بگو دیگه. یکی نیس بهش بگه آخه کس خل، نونت نبود، آبت نبود، آیه نازل کردنت واسه چی بود؟

      حذف
  9. دوست عزيز از الله منان تمنا دارم شما را هدايت فرماييد براستي هر انچه خواهي در قرآن عظيم الشان بيني . و جالب اين بود كه از لحاظ قاعده و وزن بسيار مناسب و از لحاظ مفهوم هم كمي بالاتر از فرقان بود. بارك الله به اين حافظه وقلم
    اميد از بندر لنگه

    پاسخحذف
  10. آقایی ادعات میشه روشن فکری!!!
    چرا دروغ!!
    سوره رعد که 43 تا آیه بیشتر نداره!!
    این آیه هم که واسه ی سوره دیگس!!
    پس معلوم میشه که بقیه دلیل و برهاناتونم همین جوریه از تو کونتون درمیارید!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ما داریم با اسلام و مسلمانان حرف میزنیم، به هر حال باید سطح و نوع صحبت در خور و شایسته باشه.

      حذف
  11. کیرم تو کوس خواهرت وسط اون چوچولش

    پاسخحذف
  12. بسیار زیبا بود.. لذت بردیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خداوند شما را با مومنین و زنهایشان محشور کند

      حذف
  13. كس شعراي اون لجن نامه آسماني رو فقط احمقهاي مثل تو ميخونن و اينجوري تفسير ميكنن
    سوره رعد 43 تا آيه داره اينايي كه نوشتي هم مال سوره هوده آيه 5 ولي يه عالمه دستكاري شده و كلي چيزي بهش اضافه شده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. غلط نکنم شما خود ابلیس هستی که قرآن رو اینطور خوب میشناسی اما هنوز هم مثل یک خوک کثیف این کلام آسمانی رو از سر رشک و حسد لجن نامه میخوانی.

      حذف
  14. شخصیت هرکس بستگی به خانواده و لغمه ای که خورده برمی گرده و حلال زادگی و ... اگر کسی حلال زاده باشه شک دارم نسبت به خدا انبیا و 14 معصوم بی احترامی کنه ولی خودم آدمایرو میشناسم که با خواهر-مادر و دخترشون رابطه جنسی دارن بعد این اشخاص همشون از دین و 14 معصوم و اینا متفرن خوب سوال اینجاست که ما می تونیم از اینجور اشخاص انتظار داشته باشیم که عاشق خدا و انسانیت معنویت باشن...
    اسرار خدا لایق هر بی سر و پا نیست
    هر بی سر و پا لایق اسرار خدا نیست
    (گر جمله کاینات کافر گردد بر دامن کبریایش ننشیند گرد)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالا شما خودت چطور، از دین و چهارده معصوم و انبیا متنفری یا ازشون لذت میبری؟ منظورم اینه که از چارده معصوم بیشتر لذت میبری یا از خواهر مادر و دخترت که گفتی؟؟

      حذف
  15. اگرچه آیه رو کپی کردی ولی به آسمانها و زمین قسم که ترجمه رو از کونت در آوردی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شرمنده ام برادر، اما خدائیش دیگه توقع زیادی هم نباید داشت، مگه آدم چند تا سوراخ مناسب توی بدنش داره.

      حذف
  16. اول اینکه انقدر دوستان از فلان مبارک مایه نزارن و انقدر به هم حواله ندهند،آنهائی که می‌گویند مسلمانند اگر طبق گفته‌ها مسلمانان فحش نمی‌دهند، پس شما دینتان باطل است،و در مورد آن‌ دسته از افردی که اعتقادی ندارند، شما آزادی دارید هرچی‌ بگویید از نظر آزادی بیان ولی‌ نه توهین به اعتقادات مردم،باز هم این دست از فلان مبارک مایه گذاشتن،و تمام افرادی که کامنت گذشته اند مملو از ادعا هستند،حالا خود دانید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایکاش افرادی مثل شما بیشتر اینجا کامنت میذاشتن.

      حذف
  17. ممنون از مطالب اموزنده شما...حالا میفهمم چرا غران معجزه است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احسنت به شما و حسن انتخاب شما. همین که من یک نفر را هم نسبت به معجزات قرآن بیدار و هوشیار کرده باشم ارزش تمام فحشهای خواهر و مادری که خوردم رو داره. الله هردومون رو به راه راست هدایت کنه انشاالله. آمین.

      حذف
  18. گاییدم اسلام و مسلمین را، ریدم به ورق ورق اسلام کثیف. تازه خوک بودن فقط برازنده مسلمین هست و بس

    پاسخحذف
  19. اینو تو قران جدیدی که در بیابان های قم پیدا کردن نوشته من دیده ام
    چرا به همدیگه فحش میدیدبرید مطالعه کنید

    پاسخحذف
  20. ما برای بدست اوردن اخبار و اطلاعات درست دنبال سایت های خارج از کشور که بدون سانسور هستند اعتماد می کردیم ولی حالا فهمیدیم صدرحمت به روزنامه کیهان .لا اقل این همه رروغ اشکار که اگر خر هم بخونه باورش نمیشه. پس خودتان و خوانندگانتان در خریت بمانید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخ که دقیقا میدونم چی داری میگی. به قول شاعر خریت نه تنها علف خوردن است...

      حذف