چهارشنبه

جناب روحانی:‌ اگر میخواهی ثابت کنی اسلام با شرف داشتن مغایر نیست دهان فراخت را باز کن و جنایت شارلی ابدو را محکوم کن





جناب روحانی!  ای روشنفکر شیعه! ای مسلمان معتدل! ای آزادی خواهی که حقوق زنان و اقلیت های مذهبی را بادبان تبلیغاتت کرده ای!  ای رئیس جمهوری اسلامی ضد تروریسم ضد خشونت و صلح طلب، مگر از جنایات شنیع و دلخراشی که در دفتر هفته نامه شارلی صورت گرفت با خبر نشدید هنوز؟  مگر اخبارش  را توی اخبار اینترنت و تویتر و فیس بوک شما انعکاس نداده اند؟  پس چرا خفقان گرفته اید و یک کلام از هیچ کجایتان در مورد این جنایت در نیامده است؟  شما که ماشالله خیلی بلبل زبان هستید و دوتا دوتا حساب تویتر دارید و شبانه روز هم دارید دلبری دهکده جهانی را میکنید، پس چه شد؟ نکند دو دل هستید؟  نکند دلواپس هستید که اگر از شارلی ابدو دفاع کنید به مقدساتتان پشت کرده اید؟  نکند اینجا نقطه ای باشد که بال آزادگی روشنفکر مسلمان میسوزد و بیشتر از آن پرواز نمیتواند بکند؟

۷ نظر:

  1. بله البته روحانی خودش تروریست پرور است در ایران لبنان فلسطین عراقو سوریه...

    پاسخحذف
  2. آخه عن آقا ! این فرانسه قربانی زر زیاد زدن خودش شد
    اینهمه انسان (نه مسلمان) در عراق و افغانستان و سوریه و یمن و لیبی کشته شد ، تو و امثال تو زبانتون تو کون تون بود ! حالا چی بلغور میکنی !!!؟
    کمی صبر کن تا قدرت شیعه رو بیشتر حس کنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب اون بنده خدا هم همین رو گفت که یک الاغی مثل تو تصمیم گرفت بجاش جان ۱۲تا انسان رو به نیابت ۱۲امام معصوم(حشری و زن باره) بگیره! چرا شما مسلمونها اینقدر کودن و احمقید؟!حالا خوب به خاطر همین توهینی که کردی چندتا حمالی عقب افتاده مثل خودت با اصلاح بریزن سر خودت و خونوادت رو گوش تا گوش ببرن؟!

      حذف
    2. مردک تروریست قاتل آمده قیف بشر دوستان بگیره ارواح عمش! اون همه انسان (نه مسلمون)! چی‌ روت نشد بگی‌ ۹۹% اون ادامها مسلمونهایی بودن که به دست یک مشت مسلمون وحشی بی‌ پدر مادر دیگه مثل خودت کشته شدن؟ خوب تا می‌تونید بزنید کون هم رو با آره پاره کنید ما هم می‌شینیم به ریشتون میخندیم تا دونه اخترون به درک واصل بشه یه دنیا از لوس وجود کثیفتون پاک بشه :) هم چی‌ میگه قدرت شیعه که هر کی‌ ندونه فکر میکنه این شرق و غرب عالم هست که از نعمات و آزادی محروم شدن و به التماس و گٔه خوری و نرمش قهرمانانه افتادن نه جمهوری اسهالی که نفتش رو با قیمت مفت میده به کشورهای جهان سوم و فقیر مثل هند و بجاش پشم تحویل میگیره! :)))))

      حذف
  3. ناشناس 18 دی خدا پدرت را بیامرزد و شیر مادر حلالت.مرگ حقشون بوده تا دیگر کسی غلط کند تا به ساحت نبی مکرم اسلام اساعه ادب کند.

    پاسخحذف
  4. مگر مردم مسلمان ایران مردن که بزارن روحانی از توهین کنندگان به پیامبر عظیم الشان اسلام حمایت کند.هرچند که خود ایشان که یک معمم و مسلمان است هیچگاه این کار را نخواهد کرد.و سلام و صلوات خدا به منتقمین پاریس.

    پاسخحذف
  5. حسن روحانی، رئیس جمهور ایران حمله به دفتر نشریه ای در پاریس را محکوم کرده و گفته که "ما افراط، خشونت و تروریسم را چه در فلسطین، لبنان و سوریه باشد و چه در پاریس یا آمریکا محکوم می کنیم."

    پاسخحذف