سه‌شنبه

اخطار جدی به کاربران و مسئولین بالاترین: نوع تازه حمله عوامل اطلاعاتی که میتواند صدمات جدی به سایت وارد کند




دوستان عزیز کاربر بالاترین شاید در روزهای اخیر شما هم متوجه رفتار های تازه ای در بالاترین شده باشید که نه تنها تازه بلکه غریب و در نوع خود شدیدا چندش آور هستند.  بله، صحبتم از فحاشی های بسیار تندی است که چند روزی است صفحات بالاترین را  به رایحه ناخوش ولایت گرایان آلوده کرده است.  چند تا نمونه اش را هم این پائین گذاشته ام که اگر ندیده اید ببینید. 

دوستان، شک نداشته باشید که افرادی که با این روش فحاشی و دهن دریدگی غریب صحبت میکنند بدون هیچ تردیدی عوامل اطلاعاتی هستند.  به خاطر داشته باشید که این روش، یعنی استفاده از «بی قباحتی» عمیق و شوکه کننده با استفاده از کلمات و عباراتی که در عرف جامعه تا حد غیر قابل قبولی قبیح و غیر قابل تحمل محسوب میشوند، یکی از روش های بسیار معمول است که در زندان ها و بازداشتگاه ها توسط ماموران اطلاعاتی و بازجو های رژیم مورد استفاده قرار میگیرد.  علاوه بر این، آنهایی که مثل من در سایتهای دیگری از قبیل «صبحانه»، «دنباله» و غیره فعالیت داشته اند بدون شک بسیار خوب با این تاکتیک ها و میزان خسارتی که میتوانند به سایت برسانند آشنایی دارند.  سایت «دنباله» دقیقا با استفاده از همین تاکتیک ها کاملا تخریب و نهایتا با فرار کاربران غیر اطلاعاتی بسته شد.  

نکته اینجاست که امروز نیز سایت بالاترین، به این دلیل که تا حدی از آب و تاب سابق افتاده و ترافیک آن بسیار کم شده الان به نظرشان هدف مناسبی آمده (کفتارهایی را به یاد بیاورید که فیل خسته و تنها را هدف قرار میدهند) و به گمان خودشان میخواهند تیر خلاص را به بالاترین بزنند.  پس دوستان دقت کنید که مسئولیت همه مان سنگین است امروز.  از یک سو کاربرهای غیر رژیمی باید حواسشان را شدیدا جمع کنند، و ضمن گریز از همدهن شدن با اینها، هرچه سریعتر نیز دهن دریدگی هایشان را به مسئولان بالاترین گزارش کنند.  و از سوی دیگر، مدیر و بالایاران بالاترین هم الان این مسئولیت بسیار جدی بر عهده شان است که سریعا فعال و وارد عمل  بشوند و اجازه ندهند سرخوردگی ناشی از کم شدن ترافیک و فرار مغزها از بالاترین آنها را کم کار کند و به نابودی کامل سایت توسط اطلاعاتی ها منجر بشود.  حساب های اینها را باید سریعا بست چون دلیل این فحاشی شان این است که میخواهند همان هایی که مانده اند را هم فراری بدهند و سایت را کاملا بیغوله کنند، و هر ساعت ماندن اینهاخرج و هزینه سنگینی دارد برای بالاترین و در نتیجه برای آنهایی از ما که هنوز هم امید داریم این سایت بتواند مفید فایده ای در راه دموکراسی باشد.

اگر به عکسهای بالا و پایین این صفحه دقت کنید میبینید که این کامنت ها حد اقل چند ساعتی در بالاترین مانده اند و هنوز حذف نشده اند و صاحبشان هم تنبیه نشده.  فراموش نکنیم که بالایار ها قادر به حضور و نظارت بیست و چهارساعته در تمام لینک ها نیستند، و مسئولیت گزارش کردن این مشکلات بر عهده من و شمای کاربر است.  به هیچ وجه بعید نیست مثلا، که میزان قباحت این فحاشی ها آنچنان غیر منتظره است که بسیاری از کاربران را دچار حس اشمئزاز و انزجار میکند تا جایی که مسئولیت خودشان یعنی سریعا گزارش کردن اینها به بالایاران را از خاطر میبرند.  دوستان، اگرچه من شخصا معتقدم مسئولان بالاترین اشتباهات و حتی خیانت جدی به جنبش ضد رژیم کرده اند، اما هنوز هم بالاترین از معدود نقاط مرجع برای خبررسانی مردمی و تمرین دموکراسی است.  اجازه ندهیم این سایت از همین هم که هست بیغوله تر و کاملا نابود بشود.  







۱۲ نظر:

  1. سگ شاشید تو دهن بچه های بی ناموس و بی پدر مادر و ولد زنای وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و اطلاعات ناجا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یعنی سگ بشاشه تو دهن مادر تو ؟ یعنی مادر جنده ات بی ناموس و بی پدر و مادر و ولدالزناست...؟

      ای کیرم تو کون بابای اوبی ات که 35 ساله داره کیر نظام رو می خوره و زن اش چنین قحبه ایه!

      حذف
    2. عکس کس و کون مادر جنده ات رو چرا گذاشتی توی گوگل پلاس ات؟
      پس دوست داری ملت با سینه های مادر جنده ات حال کنن نه...؟ به ننه ات بگو بیاد زیرم.اگه جنده خوبی باشه کیرم رو میذارم تو حلق اش و اونقدر مجبورش می کنم ساک بزنه که جررررررررر بخوره زیرم.....

      مادر کسده حرومزاده....

      پدرکونی خواهر لاشی زن جنده

      حذف
  2. بالاترين خودش مشكوك ميزنه،،،دست بچه هاي اطلاعات نباشه دست برادران معتقد به نظام هست

    پاسخحذف
  3. بالاترین خیلی وقته فاتحش خونده شده و فقط شده جولانگاه یه مشت مجاهد و بنی صدری و سلطنت طلب و حزب اللهی، یادش به خیر یه موقع "لینکهای مورد بحث" بالاترین حداقل 100 - 150 تا کامنت داشتن، یه تشیع جنازه براش بگیرین جمع بشه بره

    پاسخحذف
  4. :))))

    تا چند وقت دیگه بالاترین رو خالی از سکنه می کنیم ....شک نکن!

    پاسخحذف
  5. یعنی واقعا جزدنبال کردن تینا آخوندتبار واینکه این سلیطه خانم کجا میره کجامیاد وزیرکی میخابه ووووووووواخبارجلف وسبکی مثل:تینا آخوندتبار پایش صدمه دید.............تینا آخوند تبار رفت کیش دستشویی!!!!!........واقعا دیگه هیچی واسه گفتن ندارین؟؟؟ خوش بحال آخوندا............واقعا که!

    پاسخحذف
  6. یه چند تا عکس هم از افاضاتی که با اکانت اصلیش *فروتیش کردتبار* کرده میذاشتی تا همه با *خبرنگار آدم کش سایت جرس* که بگفته خودش زمانی‌ که مرحوم ستار بهشی مرحوم شد وظیفه باجزویی رو به عهده داشته آشنا بشن و بدونند چه حرام زادگان بی‌ پدر و مادر و بی‌ ناموسی پرچم اسهال طلبی رو دستشون گرفتند و چه کسانی‌ ادعای اصلاح این نظام پر از چرک و کثافت و خون رو دارند!یه مشت توده‌ ای‌ پی‌ همه چیز نوکر روس که از آدم فروشی به شغل شریف تروریست و گروگان گیر و تیر خلاص زن رو آوردند و با چپاول و دزدی و عوام فریبی و شکنجه و اعدام میخوان این نظام رو اصلاح کنن!

    پاسخحذف
  7. زهی بی‌ شرمی

    حالا دیگه ‌اش اینقدر شور شده که اسهال طلبان آخوند پرست با اکنتهای یدکی و فیک میان بقیه رو متهم به سایبری بودن می‌کنن تا گند سید رو رفع رجوع کنن!

    اول با اکانت اصلی‌ اومدن برا ماله کشی‌ و کلا منکر شدند و خبر رو ردّ کردند و دروغ‌ خواندند ولی‌ دیدند به این سادگی‌ نمیشه رو گند چوپان دروغگو[سید مّمد] ماله کشید پس رفتن با اکنتهای یدکی و فیک آمدند شروع کردند به فرا فکنی‌ و غربتی گری و داد و هوار همراه با توهین و تهمت و حمله به لینک گذارها که لینک دادن به روزنامه‌های طرف‌دار نظام اسهالی قابل اعتماد نیست و شما نفوذی و مزد بگیر نظام جمهوری اسهالی هستید که به روش مکیاولیسمی!! میخواین این مردک بی‌ خایه و بزدل رو خراب کنید!نظامی که خاتمی عاشق بنیان گزارش بوده و هست التزام قلبی و عملی‌ به رهبرش داره و بعد از حوادث۸۸ و سرکوب و شکنجه و کشتار همین معترضین رفت تو بغل رهبر و گفت بخشش از بزرگتره شما ببخشید!!

    گفتن حقیقت می‌شه روش مکیاولیسمی برای تخریب! بعد زدن انگ و تهمت و تخریب شخصیت به افراد حقیقی‌ و حقوقی و دگر اندیش با اکانت ناشناس و یدکی و فیک می‌شه آنتی مکیاولیسم!!

    پاسخحذف
  8. البته وقتی‌ بالاترین اینقدر بی‌ در و پیکر و بی‌ صاحب باشه که خبرنگار سایت خبری جرس با اکنتهای اصلی‌ و یدکی همه رو به فحش می‌‌کشه و با استفاده از ادبیات دم گاراژی و فحشهای زیر کمری محیط بحث و گفتگو رو به لجن می‌‌کشه بعد بجای مسدود شدن بالاترین اکانتش رو فقط ۱-۲ماه تعلیق می‌کنه! باید هم یک مگس اصلاح طلب ۲آتیشه مثل گرین پاتریوت با اکنتهای یدکی ذوزنقه و دانشجو و شاه آلله و قمپزیسیون و.. بیاد به همه تهمت مزدوری بزنه!

    خاک بر سر یحی‌ نژاد که حتی نمیتونه یا نمیخواد جلوی سؤ استفاده از اسم خودش رو هم بگیره و بسیجی‌ و سایبری به اسم خودش هم اکانت میسازن و آزادانه تو سایت جولان میدن!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کــــُس نگو ننه جنده ... بیا کیر منو بخور.

      حذف
  9. نرینگی درازگوش تو وجود بی وجود مردان کسدوست کس باز کس پرست حیف نان.

    پاسخحذف