جمعه

نیک آهنگ جان، احتراما شرم بر شما



نیک آهنگ جان، چند سال پیش رو همه مون به خاطر داریم که خودت و سایتت بند کرده بودید به ابراهیم نبوی و عطاالله مهاجرانی، و چه طنز ها و متلک ها و توهین های شوخی آمیزی که به آنها روا نکردید تا حدی که دوست و دشمن از آن حکایت مینوشتند.  نه اینکه  بگویم من اون روزها مخالفتی کردم با اون طعنه و متلک ها و توهین های شما، که هیچ، اتفاقا خیلی هم موافق بودم و هنوز هم هستم. 

این که امروز دارم یادآوری میکنم هم برای این نیست که بگویم چرا کردید و نباید میکردید، بلکه به این دلیل است که دوروئی و به قول معروف استاندارد دوگانه ای که اخیرا از تو دیدم واقعا ناامیدم کرده و احساس شرم میکنم که یکی از دوستانم، آن هم کسی که فریاد آزادی اندیشه و آزادی بیانش چند سالی است فضای اینترنت را پر کرده از انواع و اقسام طنزها و توهین ها و طعنه ها و متلک های کلامی و تصویری به شخصیت های کوچک و بزرگ سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران، اخیرا وقتی نوبت به خودش رسید و چند کلمه ای در طعنه و متلک به خودش نوشته شد مثل یک، به قول خارجی ها، بیچ، شروع کردی به داد و بیداد و جیغ و هوار کشیدن و آی توهین آی توهین کردن، تا جایی که سایت بالاترین رو هم مجبور کردی مطلبی را که در طعنه به تو نوشته شده بود، آن هم پس از چند روز برپا بودن و آوردن رای های مثبت بسیار، حذف کند.

نیک آهنگ جان، حوصله  نوشتن یک نامه پر جزئیات و بحث و اینها به تو را ندارم، اما فقط میخواستم این را اینجا ثبت کرده باشم که موقعش که رسید نشون دادی که شخصیتت خیلی با اون چیزهایی که خودت تبلیغ میکنی فاصله داره.  اون جریان ضبط کردن و بعد منتشر کردن نوار مکالمه ات با مهدی هاشمی که به هر حال هر انسانی که یک ذره شرافت و عقل داشته باشه متوجه هست که خیلی ضایع و غیر شرافتمندانه بود، اما به هر حال گفتیم مهدی هاشمی بچه هاشمی رفسنجانیه هاشمی رفسنجانی هم که اینهمه دستش به خون ملت آغشته است، پس بگیم حقشون بوده. اگرچه اصل مطلب این بود که شما این کار رو به قصد گرفتن انتقام ملت از خاندان هاشمی نکرده بودید، بلکه خدا میدونه چه مشکلی با این خانواده پیدا کرده بودید که بعد از سالها از آخورشان خوردن  نهایتا تصمیم گرفتی از پشت بهشان خنجر بزنی.  در هر حال اون اتفاق زشت و چرکینی بود که چون طرفت هم خودش زشت و چرکین بود من و خیلی های مثل من  زیاد پاپیچت نشدیم.  

اما حالا که اینهمه تلاش کردی تا یک مطلب کوتاهی که در بالاترین طعنه و طنزی نسبت به تو نوشته بود رو با اینهمه خشونت باهاش طرف بشی و خفه اش کنی، این چیزی نیست که راحت بشه ازش گذشت، و اینه که مجبور شدم این مطلب رو بنویسم، و به بقیه هم توصیه میکنم به همین راحتی نگذرند از این رفتار تو.  به هر حال هم وجدان جمعی ما اینترنت نشینان و هم حافظه جعمی مان خیلی بهتر از توده های مردم ایران کار میکنه، و این کاری که تو کردی به راحتی از حافظه جمعی مان پاک نخواهد شد.  شرم بر تو نیک آهنت جان که مایوسم کردی.

در پایان، برای دوستانی که ممکن است مطلب مورد نظر را که الان هم دیگه در بالاترین حذف شده ندیده باشند، آن را اینجا ذکر میکنم:

بستری شدن نیک آهنگ کوثر در بیمارستان Sibley Memorial

به گزارش خبرگزاری فارس نیک آهنگ کوثر عصر امروز ساعاتی پس از شنیدن خبر زندانی شدن مهدی هاشمی روانه ی بیمارستان سیبلی مموریال شهر واشینگتن دی سی شد. نیک آهنگ کوثر عنصر ضد انقلاب که برای دادگاه مهدی هاشمی مدارک زیادی جمع آوری و ارائه کرد از جمله چندین فایل صوتی که ثابت میکرد مهدی هاشمی یکی از سران فتنه است امروز راهی بیمارستان شد. به گفته ی شاهدان عینی نیک آهنگ کوثر که پس از شنیدن خبر ده سال زندان برای مهدی هاشمی ابتدا به خوشحالی پرداخته بود ساعتی پس از ادامه شادمانی ناگهان دچار خونریزی شدید از ناحیه تحتانی شد و به سرعت به بیمارستان منتقل گردید. شنیده ها حاکی از آن است که علت این خونریزی برگزاری عروسی در مکان ذکر شده و دعوای مدعوین و چاقوکشی آنها و سپس صدمه به مکان برگزاری عروسی و نهایتا منجر به خونریزی میگردد. مقام معظم رهبری ضمن آرزوی سلامتی برای این عنصر ضدانقلاب فرمودند اگر طائب نبود نیک آهنگ هم نبود و در ادامه فرمودند نیک آهنگ پاره تن من است و اشاره کردند منظورشان پروستاتی که ازتنشان پاره شد نیست بلکه پاره ی تن واقعی ایشان. پایان خبر٪  

آدرس لینک حذف شده در بالاترین: 

لینک این مطلب در بالاترین:
https://www.balatarin.com/permlink/2015/8/14/3933606


۲۴ نظر:

  1. کس نت بابا. مادر کونی هایی مثل تو حقشون یکی مثل دهنمکی هست. بچه مزلف مثلا طنز نوشتی؟ این طنز نیست جانم. این کسشری که نوشتی یه چیز دوزاری و کف خیابونی و لمپن پسند هست. خواهرکونی تو فکر کردی اگر به جای "کون" بنویسی "ناحیه تحتانی" کسشرت متمدنانه میشه؟ کیر تو مدیریت بالاترین ولی حذف اون لینک کار درستی بود! خفه خون بگیرید دهاتی هایی توله انقلابی. یه طوری باهات حرف زدم که شیر فهم بشی. خودم میدونم لحنم و نثرم متمدنانه نیست ولی شما هم لایق کلام متمدنانه نیستید عزیز.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مگه با خانواده نیک آهنگ صحبت میکنی این همه گل و بلبل از وجود خبیثت در میاد

      حذف
    2. دوست عزیز ممنون بابت مقاله خوبت، کافیه خوانندگان محترم یک نگاهی به ادبیات طرفداران بداهنگ کوثر بیندازن تا بفهمن که با چه جور جانوران بی شرفی طرف هستن که وقتی پای منافعشون وسط باشه از هیچ حرکت غیر اخلاقی پرهیز نمی کنن. با جرات میتونم بگم که نیک اهنگ کوثر یکی از رذل ترین و بی بته ترین افرادیه که من میشناسم. این ادم البته اگر بشه اصلن اسمشو ادم گذاشت با کثافت کاریهایی که میکنه ، مایه ننگ و شرمندگی تمام ایرانیان در خارج از کشوره.

      حذف
    3. طرفدار بی ادب نیک آهنگ شخصیت خودت و خانواده ت رو اینجا نشون دادی با این فحاشی هات
      و با اینکارت برای خودت کارما جمع میکنی و نتیجه ش رو میبینی.

      حذف
    4. راست میگه باربی جون!اگر میخواین بلایی که سر دکتر بختیار و فریدون فرخزاد و شرفکندی و یهودیان آرژانتین و دانشجویان نخبه ته دره و قتل و فروهرها و باقی‌ معترضین و مخالفین ناپدید شده اومد سر شما هم نیاد توصیه‌های ایمنی این یارو رو جدی بگیرید!

      حذف
    5. اگر هم احساس می‌کنید عمل کردن به توصیه های نوچه‌ها و ماله کشای این خاندان تروریست و جنایتکار توهین به قربانیان هست و باعث وقیحتر و وحشیتر شدن این حیوانات می‌شه شدن سعی‌ کنید با احترام فحش بدید ;)

      حذف
    6. ویرایش کامنت بالایی رو یادم رفت پس دوباره میزارم :)


      راست میگه باربی جون!اگر میخواین بلایی که سر دکتر بختیار و فریدون فرخزاد و شرفکندی و یهودیان آرژانتین و دانشجویان نخبه ته دره و فروهرها و باقی‌ معترضین و مخالفین ناپدید شده امد سر شما هم نیاد توصیه‌های ایمنی این یارو رو جدی بگیرید!

      حذف
  2. یعنی‌ الان اگر کسی‌ بخواد از عملکرد داعش دفاع کنه حق آزادی بیان داره؟! همین آزادی بیان مورد نظر جناب عالی باعث می‌شه که سایت بشه پر از مزدور ساندیسی ضمنا من نه با نیک آهنگ دوستی دارم نه آشنایی ولی‌ شما از کجا اینقدر مطمئن هستی‌ که اون باعث حذف لینک شده؟! اون هم بعد از چند روز! اون هم بعد از رسیدن به مقصود (مظلوم نمایی و خنک شدن اعضا و جوارح درون و برون اراذل اوباش اسهال طلب)! ۱لینک میتونه به هزار و یک دلیل حذف بشه اصلا از کجا معلوم کار همفکران خود شما نباشه تا بقول معروف چسب و سریش انگ و تهمت این قبیل مطالب تخریبی‌ مهیا بشه و بتونید ۳سره بار کنید!

    این کلکها رو اسهال طلبان توش استاد هستند! نمونش همون لینک گذار چند دست و پای لینک گذر که ادعای ادب و متانتش اونجای خر رو پاره میکنه ولی‌ چشمش رو روی فحاشی رفقای اراذل و اوباشش *پفیوزش* میبنده! یا خود شما که در ظاهر قیف حق و حقوق و آزادی بیان میگیری (حتی برای هواداران حکومت جهل و جنایت) ولی‌ عملا هرکی‌ مثل شما فکر نکنه رو با انگ و تهمت سایبری و مزدور می‌خوای خفه کنی‌!

    تاکتیک خوبی هست که برای از میدان بدر کردن و خاموش کردن مخالفین با تهمت مزدور و سایبری مدافع آزادی بیان و فعالیت آزادانه پیروان نظام و ولایت باشی‌!

    پاسخحذف
  3. هرکسی به نوعی نان میخورد با توجه به مصاحبه ها ونوشته ها چنین تصور می شود که آقای نیک آهنگ کوثر هم از راه آدم فروشی دز قا لب طنز و ضبط و شنود مکا لمات برای مراکز اطلاعاتی و دشمنان خانواده رفسنجانی نان میخورد و با دید خوش بینانه تر تسویه حسابهای شخصی والا دزدان بزرگتر از مهدی هاشمی بسیارند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من هم فکر میکنم که نیک آهنگ از مخالفان رفسن جانی ها پول دریافت میکند ولی آیا این بدان معنیست که هر چه راجع به آنان مینویسد دروغ است؟ نه دوست من احتمال زیاد دارد که در بسیاری از آنچه که مینویسد محق باشد و راستگو اگر چه نه ضرورتا درستکار . مساله مهم این است که ما ایرانیان در بیشتر آنچه که راجع به یکدیگر میگوئیم و مینویسیم راستگو و صادق هستیم و به قولی هر چه راجع به هم میگویم راست و درست است ولی آنچه که راجع به خودمان میگویم و مینمایانیم ،اغلب با دروغ و دبنگ بوده و در گفتن حقیقت مقتصد میباشیم .

      حذف
  4. نیک آهنگ نشان داد که معنی مبارزه ملت وحکومت واستراتژی مبارزه را نمیداند مردم در گیر حکومتی سراپا جعل وتزویر وبگیر وببندند هاشمی هم چون دیگران آلوده است خطا کار است بزرگترین خطایش همانا حاکم کردن این گرگان دهن خونین است که به فقیر وغنی وعالم وبیسواد شهری ودهاتی ووامان نمیدهند اما شاید قدری منصفباشیم خاتمی ورفسنجانی واصلاح طلبان میتوانند در جایگاه دوم مبارزه وهمسوی ما برای امروز باشند همانگونه که خمینی در انقلاب تندروترین مارکسیست ها را همدست خود نمود راه برون رفت ایران جدا کردن دین وسیاست است با تخریب رفسنجانی واصلاح طلبان که درماندرد ما نیستند اما مسکن اند پیشرفت درد راتند تر وخود را بعه مرگ نزدیکتر میکنیم راستش بنده نیز از حرکات کوثر اصلا خوشحال نیستم که به روند حاکمیت تند روها وادامه آن وچپاول کردن ثروتها وسوختن فرصت ها کمک میکند ضربه ای که باید زده شود زده شد وکاری که فردا بنا بود بشود امروز شد امیدوارم ایشان بخود بیایند وبیش از این به نفع شریعتمداری وطایب وخامنه ای چی وپاسداران قاچاقچی وبرادران شش لول بند ماری جانی خود را مضحکه نکنند که مبارزه این نیست آنهم زمان ومکان را باهم قاطی کردن وامید پیروزی برای ملت کردن در خیال واهی خود همه سران ودست اندرکاران نظام باید یکروز چوابگوی جنایت کاری وخیانت های خود را بدهند فرق ندارد کی اما برایث رسیدن به آنروز باید بدانیم کدام حرف را کجا بزنیم

    پاسخحذف
  5. نیک آهنگ نوکر سپاهه والسلام

    پاسخحذف
  6. این آقای نیک آهنک یک مدت چسبید به خاندان هاشمی و درایران با راه اندازی سایت قلم سبز که بودجش با سازمان بهینه سازی مصرف سو خت بود و جالب اینجاست که همین آقای مهدی هاشمی در اون زمان با نیک آهنگ قراداد بست که این سایت رو را بندازه چون در اون مقع رئیس سازمان بهینه سازی بود و در نهایت آقای نیک آهنگ با راه اندازی این سایت یک خونه تو شمیران خرید و مهدی هاشمی کلی بهش حال داد و در نهایت دیدیم که چجوری بعد از اینکه رفت اونور زیر آب مهدی هاشمی رو زد ،این آقا دیگه رفته این دفعه چسبیده به سلطنت طلبا و فعلا سرش تو یک آخور دیگس حالا خدا میدونه اینارو چجوری میخواد بفروشه

    پاسخحذف
  7. [ شنیده ها حاکی از آن است که علت این خونریزی برگزاری عروسی در مکان ذکر شده و دعوای مدعوین و چاقوکشی آنها و سپس صدمه به مکان برگزاری عروسی و نهایتا منجر به خونریزی میگردد]طنز قشنگی بود،مثل طنز های خونویس۰پیشنهاد میکنم نیک آهنگ خودش چاپش کند؛درغیر اینصورت مخالفین بزودی با «یک فتوا، متفا» از یک آخود بیوطن کارد آجینش خواهند کرد۰مهدی بیا،مهدی بیا.
    جواد

    پاسخحذف
  8. تنها سایتی را که بدون دغدغه از رژیمی بودنش میخوانم خود نویس هست امثال شما اشغال ها را هم رژیمی میدانم آخه یابو کدام سایت "حیواناتی که بر ما حکومت کردن " را جرات داره بنویسه یا چاپ کنه ؟؟ شاید هم از همین کارتون حیواناتی مانند خمینی و رفسنجانی و علی گدا دزد دریایی یک دست ناراحتی ؟؟؟

    پاسخحذف
  9. اگر نیک آهنگ نوکر ارگانی‌ (سپاه) هست که به واسطه بذل و بخشش رسما جانی به قدرت و ثروت رسیده پس دیگه چه مرگتون هست بتمرگین سرجاتون سیبزمینیتون رو بخورید

    پاسخحذف
  10. شاید که این فرد از بندگان درگاه حضرت مصباه باشد که به اذن معبود حکم محبس گرفت تا در بلاد کفر ذ یج نشیند و حق ذیج ستاند و خود نویس از نیام برکشد و به هیآت چندین کس مطالب بنگارد وبالاترین را تیول معبود گرداند تا زر ستاند و به عهد معبود به صدارت ارشاد ملبس گردد* والله و اعلم

    پاسخحذف
  11. پدر سگ دیگه گه نیک آهنگ را نخوریا..نیکی خیلی به بهایی ها لطف داره

    پاسخحذف
  12. رورنانت گرامی اول اینکه بگویم من با این نوشته ی شما زیاد موافق نیستم و معتقدم عجله کردید و قضاوت ناصحیحی درباره ی آقای کوثر کردید. من فکر نمی کنم او حتی آن لینک طنز را دیده باشد که بخواهد اقدامی در جهت حذفش بکند.

    اما این کامنت های توهین آمیز زیر پست را که خواندم و دیدم شما توی لینک بالاترین نوشته اید که هواداران آقای کوثر دارند در وبلاگ فحش می دهند خواستم بگویم که اینجا هم دارید اشتباه می کنید. می توانید به پست های مختلف وبلاگ من رجوع کنید و ببینید که این فرهنگ متاسفانه ارتباطی به فلان و بهمان گروه ندارد. از اصول گرا بگیرید تا اصلاح طلب و سلطنت طلب و کمونیست و... همه و همه دچار دورویی و عقده های درونی هستیم. تا زمانی که روبه روی یکدیگر و با هویت حقیقی هستیم محافظه کاری و ترسویی پیشه می کنیم اما وقتی احساس کنیم خطری وجود ندارد تا آخرین حدی که بتوانیم به یکدیگر ضربه می زنیم. ملتی شده ایم به شدت بزدل و در عین حال عصبی و دارای مشکلات روحی و روانی و جنسیتی.

    پاسخحذف
  13. ان میهن دوستانی که در ۱۳۳۲ کودتا کردند
    کشوری را ز نو ساختند ومدرن و اباد کردند
    این بیسوادان شبه روشنفکر که "ان قلاب " کردند
    رییدند به کشور اباد و آنرا را خراب کردند
    جاکشان شعارکودتا میدادند برای شاه
    خودشان خایه آخوند مالیدند و امام صدا کردند
    هنوز اسناد دستمال بداستیشان برای امام خشک نشده
    اتهام به شاه مدرن زدند خود را مظلوم نما کردند
    این شعر
    بلندی از اباذر غفاری هست که برای توده ای ها و مجاهدین ابله مسلمان سروده شده که امروزه به گه خوردن افتاده اند و به شاه اتهام میزنند .

    پاسخحذف
  14. یاشاسین سیکی جون یا همان گوزاهنگ کوس خر

    پاسخحذف
  15. سند جنایت شاه خائن ان میهن فروشی که با فروش ۱۲۸ میلیارد نفت در طول ۵۷ سال سلطنت پهلوی به فکر آیندگان این کشور بود و هر جا سرمایه گذاری میکرد در مقابل حکومتی که ۱۳۰۰ میلرد دلار نفت فروخت و پورشه و مبلمان و سنگ قبر وارد کرد تو را به وجدانت چاپ کن نوریزاد و تحلیل خود را بنویس :بی بی سی 19 سپتامبر 2015 - 28 شهریور 1394
    یک مقام بلندپایه وزارت نفت ایران گفته است که بریتانیا تعهد کرده که سهم ایران از میدان مشترک گازی رام (Rhum) را بعد از لغو تحریم ها بپردازد.
    شانا، شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی وابسته به وزارت نفت ایران می گوید امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل وزارت نفت این کشور پس از دیدار با آجی شارما کاردار بریتانیا در تهران، این موضوع را عنوان کرده است.
    بر اساس این گزارش برداشت نفت از میادین قدیمی، توسعه مخازن مشترک و ازدیاد برداشت، محورهای مورد مذاکره دو مقام ایرانی و بریتانیایی بوده است.
    رام یک میدان گازی کوچک فراساحلی است که توسعه مشترک آن با سرمایه گذاری مشترک ایران و بریتانیا پیش از انقلاب ایران انجام شد. این میدان در ۴۰۰ کیلومتری شهر ابردین در آب های ساحلی اسکاتلند در دریای شمال قرار دارد. قرارداد اکتشاف این میدان در سال ۱۹۷۳ منعقد و در سال ۱۹۷۷ به کشف میدان انجامید.
    بنا بر توافقی که در دوره محمدرضا پهلوی میان ایران و بریتانیا امضا شد، شرکت بی‌پی و شرکت ملی نفت ایران هر یک صاحب نیمی از عایدات بهره‌برداری از این میدان گازی هستند.
    استخراج گاز این میدان از سال ٢٠١٠ به دلیل اعمال‌ تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه صنعت نفت ایران متوقف شد اما در اکتبر ۲۰۱۴ بی پی اعلام کرد که بهره‌برداری از میدان گازی رام از سر گرفته می‌شود.
    پس از آغاز برداشت مجدد از رام، این میدان تحت یک مدیریت موقت قرار گرفته و از آن زمان تاکنون سهم ایران از درآمدهای حاصل از فروش گاز این میدان در حسابی جداگانه نگهداری می شود. رام در حدود ۵ درصد از گاز مورد نیاز بریتانیا را تامین می‌کند.

    پاسخحذف
  16. revenant گرامی، من عضو بالاترین نیستم ولی گاهی میخوانم. در مورد این لینک

    http://www.balatarin.com/permlink/2015/10/22/3981064
    سخنرانی جنجالی نتنیاهو: ایدهٔ هولوکاست را فلسطینی ها به هیتلر دادند!

    نوشتید که «دیوانه است این مرد، اونقدر خون جلوی چشمش را گرفته که حاضره از همه چیز بگذره.»

    وی تا حدی دیوانه است ولی نه تا این حد. در مورد محمد امین الحسینی میتوانید در کتابها بخوانید. ناتانیاهو پر بیراه هم نمیگوید. در مورد اینکه هولوکاست را فلسطینی‌ها از هیتلر درخواست کرده باشند نمیدانم، ولی فلسطینی‌ها بر ضد انگلیس و یهودیان با هیتلر رابطه داشته‌اند.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Amin_al-Husseini

    نگذارید سالها تبلیغ و مغزشویی به اصطلاح ضد صهیونیستی از سوی اسلامگرایان و چپ شما، چشم شما را نسبت به واقعیت ببندد. اسراییل چیز خوبی نیست ولی نه آنطور که برخی چپ‌ها و اسلامیستها میگویند.

    پاسخحذف