شنبه

کار کانادا دیوانه وار بود -ولی خودمونیم، تنها روشی که مقابل جمهوری اسلامی جواب میده همینه!


من که خدائیش غافلگیر شدم، هم اینکه خبری نبود و دعوایی با کانادا راه نیافتاده بود، و هم هم اینکه اصلا فکر نمیکردم کانادا از این **ها داشته باشه که اینطوری غافلگیری و بی صدا یکدفعه هوک چپش رو زیر چشم جمهوری اسلامی بکاره.  

حالا، کانادا کار خودشو کرده، جمهوری اسلامی خودش که طوری مات و مبهوت مونده و، گلاب به روی شما، *** گیجه ای گرفته که دیگه خودش هم متوجه خرابی وضعش شده، تا حدی که تنها کاری که تونست بکنه این بود که از همون روی زمین که افتاده بود به کانادا گفت صبر کن بلند شم بهت میگم!

حِرف  زیاده که چرا کانادا حالا این کار کرده، و هرکسی هم به وسع «خبرداری» اش حدس و گمانی میزنه.   خوبیش اینه که مشکل پیدا کردن دلیل و بهانه نیست، چون این نامردهای سیاست باز (غربی ها رو میگم) اینقدر به جمهوری اسلامی «جا» و وقت دادن که خودش را خراب کنه که به اندازه کافی دلیل و بهانه درست کرده که برای به خاک و خون کشیدن کشورمون هم کافی باشه بدون اینکه کسی بگه بی انصافی بوده.  ولی سئوالی که ملت توش موندن اینه که چرا حالا؟  یکی میگه این نشونه نزدیک شدن جنگه، یکی میگه کار انگلیساس و این دنباله عکس العمل به جریان سفارت انگلیسه، یکی میگه چون یکی از روسای قبیله سرخپوست پریروز اعلام کرده که با سفارت ایران هماهنگ کرده که ماه آینده  بره ایران در مورد «جنایت های دولت کانادا علیه حقوق بشر» حرف بزنه، یکی هم میگه این که این کارو وقتی کردن که  فیلم «آرگو» توی فستیوال فیلم تورنتو روی اکرانه خودش هزار تا معنی و مفهوم داره (فیلم آرگو راجع به گروگان گیری سفارت آمریکا توی تهران و نقش سفارت کانادا برای فراری دادن تعدادی از گروگانها هست). 

من میگم همه این دلیلا درسته، همه شون هم راستن، ولی تلف کردن وقت سر اینکه چرا کانادا حالا دست به کار شده هم فایده ای نداره، لااقل برای من و شما فایده ای نداره!  من میگم چیزی که فایده داره  و واقعیت هم داره اینه که کانادا این مشت محکم رو همراه با یک فحش ناموسی ناجور نثار رژیم و رهبر عزیزمان کرده، که دستش درد نکنه.  من میگم کانادا کار دیوانه واری کرده، و شاید برای خود مردم کانادا مهم و لازم باشه که برن بفهمن مسئله دولتشون چیه و چرا حالش خوب نیست و اینطوری عمل میکنه، اما من و شما نباید وقتمون رو تلف این سئوال بکنیم!  

من  میگم اصلا از همه مزایا و فواید واضح این کار کانادا هم که بگذریم، همین «دیوانه وار» بودنش رو من و شما باید جشن بگیریم!  چرا؟  چون چیزی که در واقع به جمهوری اسلامی اجازه داده مثل یک بچه پررو اینهمه سال دنیا رو به مسخره خودش بگیره دقیقا همینه که دولتهای بزرگ معمولا «حساب شده» و «منطقی» کار میکنن و تصمیم میگیرن، در حالی که جمهوری اسلامی از همون اولش بناش رو گذاشته بوده روی دیوانه بازی و کله خر نمایی و فرمون و ترمز بریدن و منطقه قرق کردن و عربده کشی و الوات بازی.  بنا بر این تنها روشی که جلوی این رژیم کله خر ترمز بریده الوات دهن دریده جواب میده کارهای دیوانه وار و غیر منطقی و غیر قابل پیش بینیه،  یعنی دقیقا همین کاری که حضرت هارپر انجام داده.  من میگم من و شما به جای اینکه بشینیم غصه دیپلماسی کانادا را بخوریم باید بشینیم لذت این مشتی که حواله چونه جناب آغا شده رو ببریم و سعی کنیم از اون به نفع خودمون و ملتمون استفاده کنیم...




۶ نظر:

  1. خیلی خوب نوشتی.دمت گرم باد.

    پاسخحذف
  2. خیلی عالی بود. خیلی خوب نوشتی. دمه کانادا گرم! قیافه دیکتاتور هایی که صبح از خواب بیدار میشن و این خبر رو می شنون دیدنیه!!

    فکر کن وقتی صبح پا می شه و این خبر رو می شنوه با اون قیافه مضحک میگه: اِ ه ؟




    lol ((((:

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی. ولی توی بالاترین که کسی تحویلش نگرفت، لابد چون عضو هیچ گروهی نیستم!

      حذف
  3. Kheili alli o dorost neveshti. oonhaa ke tahvil nagereftan baakhtan va nemidoonan ke nafahmidan arzesh beveshtaro. damet kheili garm

    پاسخحذف
  4. جدا" که دمت گرم!!

    کاملا درسته! و به نظر من هر "دست خر" نابهنگامی که به ماتحت این رژیم فرو میره باید باعث شادی و مسرت این ملت بشه!... هر چند رژیم مذکور بعد از فرو شده گی (!) جفتکش رو به سمت کمر شکست ی همین ملت پرتاب می کنه!!

    اما بازم حالی داره هااااا!! ما که جفتکه رو در هر صورت می خوریم!

    پاسخحذف