جمعه

حال و روز بالاترین!




این تصویر را ببینید دوستان! اینها لینکهای برتر امروز  سایت «بالاترین» هستن! همین بعد از ظهری گرفتم این عکس رو...  شرمنده ام دوستان، اما نمیدونم چه شرحی بنویسم برای این، به جز همین که «بالاترین» بدبخت مادرمرده به جایی رسیده که اینه روز و حالش، اون هم در روزهایی که اسرائیل داره دمار از روزگارزن و بچه های فلسطینی در میاره و دنیا داره تماشا میکنه، داعش داره دمار از روزگار  غیر مسلمونا و غیر سنی ها در میاره و دنیا خفه خون گرفته، بشار اسد با کمک  جمهوری اسلامی داره کرور کرور آدم میکشه و دنیا خفقان گرفته، از آسمون داره مثل اتاقی که پیف پاف زده باشن هواپیما به زمین میافته، جمهوری اسلامی چپ و راست مثل خرمالو آدم آویزون میکنه، طالبان روز و شب آدم میکشه، و... 

خدا از سرت نگذره یحیی نژاد که این بلا رو تو اون روزی سر بالاترین آوردی که خودت کودتا کردی. خدا از سرت نگذره یحیی نژاد که هرچه ایرانی به درد بخور دور دنیا بود که سری روی تنش بود را به طمع سایبر دموکراسی و آزادی بیان و این جور دروغ ها  آوردی توی سایتت جمعشون کردی،  اما به محض اینکه تاقی به توقی خورد  زیر آب ملت رو زدی و برای سلامتی سر خودت بالاترین رو به فاک فنا دادی. 

خدائیش چی میشه گفت آخه در شرح این وضعیت؟!

۱۱ نظر:

  1. خدا وکیلی جنیفر لوپز در وان حمام که خیلی با حال بود من هنوز که هنوزه میخم

    پاسخحذف
  2. گویا بالاترین یه جورهایی داره با رژیم راه میاد برخی اعضایی که خوب می نوشتند را نیز به بهانه توهین آمیز بودن مطالبشان حذف کرده. بنظر میاد وقتش رسیده طرحی نو در افکنده شود شاید وب سایتی دیگر ...

    پاسخحذف
  3. ازاول هم معلوم بود که اداره سایت بالاترین دردست عده ای کوته فکر وسطحی واغلب نژادپرست اداره می شود ، طبیعی است که حال و روزش بهتر ازاین نمی شد .

    پاسخحذف
  4. من یکی از کاربران قدیمی بالاترین هستم که از چند ماه پیش به خاطر گزراش فله ای نا حق برادران مجاهد و سبز مدتی اکانتم تعلیق شد و از آن مدت به بعد با خودم عهد کردم که به این ویرانه پا نگذارم

    پاسخحذف
  5. وقتی مدیر سایت یحیی کچل باشه همین میشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یعنی اصولا آدمای کچل اینجورین؟

      حذف
  6. جناب مثل عاقا خایه منی خیلی‌ پرو و پوست کلفت و وقیح تشریف داری و فکر میکنی‌ با دسته کورها طرف هستی‌!از یه طرف اه و ناله میکنی‌ که ایهالناس سایت والاترین مایه امید مسلمین از دست رفت از اون طرف زورت میاد یه رای ناقابل به لینک تولد نوزاد ایرانی‌ در بیابون بدی! و یا لینک‌های مشابه از کاربران دیگه ای‌ که عقیده و باور سیاسیشون با تو یکی‌ نباشه حتی اگر حرفشون حق باشه ولی‌ برای فلسطینیهای وحشی رای که جای خود داره ساعت‌ها وقت میذ‌اری و موضوع داغ میزانی‌!!برای فلسطینی هایی که کارنامه و عمل کردشان در دفاع از صدام در جنگ ۸ساله ایران و عراق و حمایت‌های اخیرشان از تروریست‌های القاعده و داعش گویای این پیام هست که نه تنها از اعمال گذشته خود پشیمان نیستند و همچنان از قافله تمدن و انسانیت فرسنگها فاصله دارند بلکه اگر پاش بیفته و خدا اون روز رو نیاره با کمک شما خائنین دستشان به ایرانی‌ برسه سر همه ایرانی‌های شیعه رو گوش تا گوش میبرند!!چرا؟اگر به دفاع از جان انسانها فرق از هر عقیده و باور و نژاد و مذهبی‌ عقیده داری و محض رضای خدا چند روزه از خواب و خوراک افتادید اگر براتون مهم نیست دیگران در موردتون چه فکری می‌کنن و اهمیتتی نداره شما رو مزدور تبلیغات سیاستهای نظام کثیف اسهالی بنامند پس چرا به لینکهای دگر اندیشان رای نمیدید؟!خون فلسطینی رنگین‌تر هست آره؟؟!!من به عنوان یه بازدید کننده خواستم بگم که دم خروس بد جور بیرونه این رو به اون کاربر ترانه۱ و ضدّ و سبز زورکی و شایق و بقیه دلوپسین هم گفتم ولی‌ کامنتها رو پاک کردن مثل اینکه مأمور هستن و معذور از جواب دادن!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چیه جریان این لینکی که گفتی شما؟ من که ندیدم که بخوام رای داده باشم یا نداده باشم. یه حرفایی میزنی ها! عزیز دل من، فلسطینی هم مثل ایرانیه خوب، فرقش چیه؟ مگه هرکی از بدبختی و بیچارگی فلسطینی دلش سوخت یعنی داره از حماس پشتیبانی میکنه؟ خوب پس با این حساب هرکه هم از ایرانی طرفداری کرد پس یعنی داره از جمهوری اسلامی طرفداری میکنه؟
      آقای عزیز، خانم عزیز، انسان انسانه، بچه بچه هست، چه اینطرف دیوار دنیا اومده باشه چه اونطرفش، چطوری میشه یک عده انسان جانشون اهمیت داشته باشه اما یک عده دیگه نداشته باشه؟ مگه بین عرب و یهودی فرقی هست؟ همه شون انسانن و جان و حقوق همه شون عزیز و مهم. اگه آدم جنایت رو محکوم میکنه باید همه جنایت ها رو محکوم کنه، نه اینکه بعضی جنایت ها رو سعی کنه ندیده بگیره یا از اون هم بدتر، دفاع کنه ازش.

      حذف
    2. اگه به این پاسخی که دادید باور دارید، پس چرا چندی بعد در همین وبلاگ چنین تیتری زده اید؟
      "نه غزه و فلسطین، نه اسرائیل و لبنان / جانم فدای عشق و، عشقم برای ایران"

      حذف
    3. (در ادامه کامنت قبلی م)
      ...
      و یا چنین تیتری؟
      "میخواهید بدانید چطور شد که عرب های خلیج فارس «دُم» در آوردند و جرات کردند اسم خلیج فارس را عوض کنند؟ "

      شما آنقدر فارسی تان خوب هست که بدانید بین مردمان عرب و حکومتهای عرب فرق هست. ولی ناسیونالیسم و راسیسم شما مانع میشود که این واقعیت را درک کنید. برای همین هم با اینکه ادعا میکنید "انسان، انسانه" و بین عرب و ایرانی و یهودی هیچ فرقی نیست، باز چنین تیترهایی میزنید.
      ...
      شما خطاب به یک کامنت گذار ناشناس نوشته اید: "عزیز دل من، فلسطینی هم مثل ایرانیه خوب، فرقش چیه؟ مگه هرکی از بدبختی و بیچارگی فلسطینی دلش سوخت یعنی داره از حماس پشتیبانی میکنه؟ خوب پس با این حساب هرکه هم از ایرانی طرفداری کرد پس یعنی داره از جمهوری اسلامی طرفداری میکنه؟"
      نه، هر که از ایرانی طرفداری کرد، از جمهوری اسلامی طرفداری نمیکنه. ولی عده ای از ایرانیها که شما هم جزوش هستید، منافع مردم ایران رو با منافع رژیم ایران یکی گرفته اند. برای همین هم اعتراض میکنید که چرا فلان کس گفته "روحانی از طرف مردم ایران حرف نزند" و روحانی را نماینده ی مردم ایران می دانید. هر ناظر عاقلی می داند که اکثریت مردم ایران، نه از نظر طرز تفکر و نه از نظر نوع زندگی هیچگونه وجه مشترکی با امثال روحانی ها ندارند. رای یی که بخش بزرگی از مردم به روحانی داده اند، اجباری بوده. انتخابی بین بد و بدتر. وگرنه شما هم خوب میدانید که اکثریت مردم ایران در اولین فرصتی که بدست بیاورند، روحانی ها را با لگد از قدرت بیرون خواهند راند و حتی به عنوان آخوند و "روحانی" هم پشیزی ارزش برایشان قائل نخواهند شد.

      حذف