چهارشنبه

خامنه ای: غرب اگر راست میگوید فکری به حال خودش بکند و جلوی دلار را بگیرد که هرروز گرانتر میشود



به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله خامنه ای رهبر مسلمین و حتی برخی غیر مسلمین جهان در سخنانی در بروجرد خطاب به غرب و بخصوص آمریکای جهان خوار گفت:  «شما که هی مدام دروغ میگوئید که اقتصاد جمهوری اسلامی در حال از هم پاشیدن است، شما که خودتان وضعتان بسیار اسفبار تر از ماست.  اگر راست می گوئید جلوی دلارتان را بگیرید که کنترلش را از دست داده اید و هرروز گران تر می شود.» وی همچنین افزود «آمریکائی ها خودشان خوب خبر دارند که اگر دلار همین طور بدون وقفه رو به گرانی بگذارد به زودی طبقه متوسط آمریکایی دستش به کلی از قیمت سر به فلک کشیده دلار کوتاه خواهد ماند و در آمریکا انقلاب خواهد شد.»

۳ نظر:

  1. آخه مادر جنده ها کمتر زر زر کنید تو این سایتتون فکر کردید مردم خر هستند و این جفنگیات شما رو قبول می کنند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زیاد خودتو ناراحت نکن دوست عزیز، از خامنه ای و خبرگزاری فارس بیشتر از اینم نمیشه توقع داشت! جدا هم فکر میکنن مردم خر هستن، چون به هر حال کسانی که این سایت ها رو میخونن واقعا خر هم هستن.

      حذف
  2. مگه خر چشه ؟ تا حالا به کسی آسیبی رسانده؟بغیر از خدمت کاری کرده؟ خر اون آخوند و طرفداراش هستند که یه عمر نان و آب این کشور را میخورند بعد زر زر میکنند که کربلا چقدر خاکش خوبه ؟! مکه چقدر عزیزه ؟! خب پفیوز اگه راست میگین برید همونجا کپه مرگتون را بذارین . وطن فروش های بی همه چیز . ریدم به طرفداراشون با اون کله پوکشون

    پاسخحذف