شنبه

این انگشت مال کیه؟


دیدم خیلی سر و صدا شده سر این انگشت بی صاحابی که توی همبرگر قمی پیدا شده بود، گفتم اینو سریع براتون بنویسم فقط محض اطلاع، که درسته که جمهوری اسلامی خره و رهبرش هم از خودش خرتره و رئیس جمهورش هم عنتره، اما این جریان پیدا شدن انگشت توی غذاهای سرپایی (همون فست فود خودمون) چیز عجیب و غریبی نیست راستش، توی همین آمریکای خودمون هم بارها و بارها پیش اومده.  

میدونم شاید خیلی هاتون حرف منو باور نکنین، پس بذارین به جای قسم خوردن چند تا نمونه بدم براتون که خبرگزاری های معتبر گزارش کردن.  عرض دیگه ای هم ندارم، فقط گفتم اینا رو بگم که زیاد احساساتی نشن دوستان.  چند تا نمونه از همین چند سال گذشته فقط توی امریکا: 












۶ نظر:

  1. نخست : خودت خری و همون دوز و کلک بازی‌های سبز اللی که فقط دنبال این هستند که اتفاقات مشابه را در آمریکا رسد کنند که انگار همه چیز در این حکومت دزد و فاسد درسته.

    دو دیگر: در همون امریکای که خودت زندگی میکنی‌ اینقدر آزادی مطبوعات و نقد مسٔولان هست که مدیران دولت و مسٔولان جوابگوی این افتضاح هستند و به پیگرد قانونی‌ قرار میگیرند و حتی از کار خود استعفا داده یا برکنار میشوند. ولی‌ در همین جمهوری اسلامی تو نه تنها مسٔولان دزدت بلکه همون رهبر خرت هم ککش نمی‌‌لرزه.

    سه دیگر: حالا تو هم زیاد احساسی‌ نشو و وقت تلف نکن که کجا در آمریکا انگشت پیدا شده...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان اگر اینقدر شوتی که فکر میکنی من «سبز اللی» هستم حیف وقته که صرف جواب دادن به تو بشه.

      حذف
  2. اینی که این جا هست که شبیه معامله مقدس پیامبر رحمت محمد پسر عبداله بعداز نزدیکی با عایشه هست

    پاسخحذف
  3. رصد دلبندم نه رسد
    بعد هم اینا که انگشتاشون میپره برام سواله چرا دنبالش نمیگردن بچسبونن سرجاش؟

    پاسخحذف